Puur genieten!

4 augustus 2018 - Barú, Colombia

Hola!

87F248C6-2A31-42D5-BED9-2F79B68643B9

Na al 2,5 week reizen door Colombia en alle prachtige indrukken die we op hebben mogen doen raakten we natuurlijk ook wel wat vermoeid.

Gelukkig konden we nu gaan genieten van 4 dagen ( inclusief aankomst en vertrek ) zon zee en strand en wat voor strand. Prachtige parelwitte stranden met helder water de plek om ultiem te genieten.

Na een boottochtje van een uur over zee met de wind in de haren kwamen we aan bij ons hotel. Eigenlijk echt alleen maar zoals je het op plaatjes of of in een film ziet zo mooi is het. We kregen uitleg over het hotel en over alle dingen die er te doen zijn ( wij doen vooral niks dus zullen daar geen gebruik van maken).Er zijn hier veel mensen die maar 1 dag komen. Ze nemen de boot van 09.00 heen en om 15.00 vaart de boot weer terug. Na 3 uur heerst er hier rust. Alleen maar de hotel gasten. We genoten onze eerste dag al echt van de zon de zee en het strand.

In de avond at ik heeeeeeerrlijke garnalen en Wesley een biefstukje. Kortom een heerlijk dagje.

Dag twee was eigenlijk vergelijkbaar maar dan wat langer. Heerlijk zwemmen in de zee en weer zonnen met een boekje! Ik zeg niks meer aan doen :)

Dag 3 kan ik eigenlijk ook weinig meer over vertellen. Behalve dat we een Nederlands gezin ontmoette en daar gezellig wat mee kletste in de zee. Wesley had nog geen zonnebrand gesmeerd omdat we dat na het zwemmen pas wilde doen. Uiteindelijk hebben we zo lang staan kletsen dat Wesley vuurrode schouders had... kleinigheidje blijf je houden, ook op het paradijs.

Tijdens het laatste ontbijt ontmoette we nog een Brabants gezin. We zagen dat zij waarschijnlijk hetzelfde doel hadden als wij. Brutale Sonia knoopte het gesprek aan en ja hoor! De dochter was ook geadopteerd, ook uit Bogota en Cran hetzelfde kindertehuis dus. Zij waren ook op bezoek geweest bij Cran en hadden zelfs  de biologische ouders van het meisje bezocht wat mooi om dit verhaal ook te horen.

Mijn gevoel is hetzelfde gebleven, prachtig om deze vakantie mijn geboorteland te ontdekken en geweldig om het kindertehuis te bezoeken. Maar zoeken naar mijn biologische ouders heeft deze reis niet aangewakkerd. Het is goed zoals het is!

Vandaag alweer de laatste dag 😕 wat hebben we genoten van deze mooie plek en van elkaar en van de rust. Vanavond nog een hapje eten in Cartagena en morgen vliegen we weer richting Nederland. Wat zullen wij nog lang nagenieten van deze bijzondere en onvergetelijke vakantie!

631A2D19-3134-4227-91A9-8D06358D1EE5

Tot in Nederland lieve allemaal!

Sonia

1. Francé.:
    4 augustus 2018
    Dank je wel lieve Sonia dat ik een beetje heb mee mogen genieten van jullie bijzondere reis via je enthousiaste verhalen. Ik wens jullie een hele goede en veilige terugreis en voor straks alvast : welkom thuis in Nederland. Liefs van mij.
  2. Giselle:
    5 augustus 2018
    Wat zien jullie er stralend uit! Weer fijn en leuk om te lezen! Nog even een dagje genieten met zijn tweetjes van het mooie land en dan weer een veilige reis! Tot in Nederland lieverds😘
  3. Piet en Anja:
    5 augustus 2018
    Wij hebben genoten van de verslagen en wensen jullie een goede terugreis 😙
  4. Joke lankhaar:
    5 augustus 2018
    Fijn dat jullie het zo leukhebben gehad en ik heb genoten van je verhalen👌💁🏼‍♀️
  5. Ottoline:
    5 augustus 2018
    Heel erg genoten van jullie verhalen! Dat was een reis om nooit te vergeten.. wat een prachtige ervaring.. Fijn dat de overkant weer bewoond gaat worden.. goede reis en tot gauw 😘
  6. Anita Rekkers:
    5 augustus 2018
    Hoi kanjers, Wat gaat de tijd toch snel! eerst ben je lang met de voorbereiding bezig en nu alweer met de reis terug,
    Ik ga jullie blog missen want vond het heel leuk om te lezen!
    Bedankt en hopelijk tot ziens. x
  7. Helma:
    6 augustus 2018
    Kippenvel, bij het lezen van je reis die vast al je verwachtingen overtroffen heeft . Alle bijzondere ontmoetingen en herkenning, nieuwe indrukken . Ik ben blij voor je. Ik wens jullie een goede reis . Groetjes.
  8. Sylvia:
    Mooi....
    Goede reis!
  9. Jan en Elly:
    6 augustus 2018
    Dank Sonia en Wesley voor de mooie reisverslagen. Mooi om jullie belevenissen op afstand te kunnen volgen. Welkom thuis weer, met heel veel mooie herinneringen en foto’s.