Klaar voor vertrek

14 juli 2018 - Raamsdonksveer, Nederland

Lieve allemaal,

Daar zitten we dan... samen drinken we nog een drankje onder onze overkapping en praten we over de reis die we gaan maken. Wat zijn we eigenlijk een stelletje bofkonten dat dit zomaar kan en dat we dit met elkaar mee mogen gaan maken.

De afgelopen week stond in het teken van de voorbereidingen. Nog wat laatste dingen afronden in mijn klasje zodat ik daar natuurlijk ook lekker kan starten na de vakantie. Verder moet bij mij altijd alles spik en span zijn als we op reis gaan. Voor mijn gevoel gaan we nu echt een eeuwigheid weg dus nu moet ik helemaal zorgen dat het allemaal op orde is.

Morgen om deze tijd zijn we net geland het avontuur kan dan gaan beginnen. Maandag brengen we gelijk een bezoek aan het kindertehuis. Vanmiddag heb ik nog cadeautjes gekocht voor de kinderen daar ik hoop dat ze daar blij mee zullen zijn natuurlijk. Verder gaan we genieten van al het moois wat Bogota ons te bieden heeft.

Ik schrijf weer als ik iets nieuws te melden heb :)

Liefs Sonia

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. R Hanegraaf:
    14 juli 2018
    Een hele fijne vakantie en je zal best wel en traantje laten maar is helemaal niet erg,geniet er ook vooral van samen,veel liefs van ome Richard-tante Anja en Stefan en Amy😘😘
  2. Janne de Wit:
    14 juli 2018
    Heeeel veel plezier, pas goed op elkaar en geniet vooral van alles wat jullie gaan beleven samen! Hele goede reis!
  3. Ine:
    Een fijne vakantie 😘
  4. Anki:
    Een mooie tijd daar!
  5. Ottoline:
    14 juli 2018
    Heel veel plezier, het zal met een lach en een traan zijn... maakt dat nou uit... lekker laten stromen...Jullie gaan het zo fijn hebben.. en zo fijn dat jullie ons allemaal laten meegenieten. Lieve overbuurtjes, genieten..😘
  6. Helma:
    14 juli 2018
    Ik wens je alle goeds en bedenk: Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. Goede reis samen.
  7. Myra:
    14 juli 2018
    Weet dat ik Berentrots op je ben!!!!!! En natuurlijk vinden ze je cadeautjes leuk! En daarnaast.. jij bent al een cadeautje voor ze want jij bent HET levende bewijs voor een mooie toekomst!!
    Veel liefs voor jullie allemaal! En sterkte!! X
  8. Jan en Elly:
    15 juli 2018
    Geniet van jullie bijzondere vakantie. Goede reis en veel plezier.
  9. Ineke:
    Een hele fijne bijzondere vakantie! 😄groetjes Ineke
  10. Marit van de Louw:
    15 juli 2018
    Heel veel plezier en een goede reis!
  11. Anita Rekkers:
    15 juli 2018
    Eindelijk is het zover! Spannend en leuk tegelijk! Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhaal.
    Maak er wat moois van. Liefs en groetjes Arnold & Anita.
  12. Carola v d Heijden:
    15 juli 2018
    Lieve Sonia, geniet samen van deze bijzondere reis. Maak er iets moois van! Heel veel plezier en een goede reis.
    Liefs,
    Carola
  13. Ingrid:
    15 juli 2018
    Zo benieuwd naar al je avonturen. Grijp t aan en onderga t allemaal. Maar bovenal lekker genieten... dikke kus! Ingrid
  14. Hanny verwoert:
    15 juli 2018
    Sonia wesley jan en vriendin wij wensen jullie een super vakantie met veel mooi.s om te bekijken het is jullie gegund dn genieten groetjes hanny en frank
  15. Patrick Lazaroms:
    15 juli 2018
    Hier vanaf mijn zonnebedje in Valencia lees ik je verhaal. Ik wens jullie een hele mooie reis toe. Maar dat zal vast goed komen. Geniet ze!
  16. Marlies Groen in 't Woud:
    15 juli 2018
    Sonia en Wesley, geniet van deze bijzondere reis!
  17. Cristina:
    15 juli 2018
    Buen viaje y hablar mucho espanol.
  18. Francé.:
    15 juli 2018
    Fijne reis en ik hoop dat jullie heel veel gaan genieten van al het moois dat jullie gaan zien en beleven.
  19. Keijo:
    16 juli 2018
    Bogota....wat een mooi startpunt van jullie avontuur!! Veel plezier op jullie mooie reis!
  20. Piet en Anja:
    16 juli 2018
    Hallo sonia en wesley
    Super veel plezier en we gaan jullie volgen.
    Gr. Piet en Anja