Welkom op mijn reisblog!

30 april 2018

1. Reislogger:
    30 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Piet Hanemaaijer:
    1 augustus 2018
    Lieve Wesley en Sonia,
    Mama laat weer via Piet haar reactie op je reisblog weten.
    Wat een prachtig mooi omschreven verhaal. Zo trots op jou, lieve Sonia. Prachtige foto’s. Jullie staan er stralend op.
    In de avond genoten we van één van de beste biefstukken die we ooit op hebben. Heerlijk samen in het restaurant met een wijntje. Een prachtige foto van jullie samen. Het is te zien op de foto dat jullie zo genieten.
    Wij genieten van de mooie verhalen en foto's, Mama, Els, Dineke, Peter en Ria. Wij volgen allemaal jou reisblog die heel erg mooi is. We wensen jullie een mooie boot- tocht toe naar jullie laatste bestemming, en mooie dagen toe op de Rosario Eilanden.
    Veel liefs en een dikke kus xxx van mama. Tot maandag. Wij wensen jullie een goede reis weer terug, lieve Sonia en Wesley.